PCB gamyba su UV

Nusprendžiau išbandyti PCB gamyba, panaudojant UV spindulius ir fotorezistą. Skaidrę spausdinau lazeriniu spausdintuvu. Švitinimui naudojau 7W Blackligtą, šviečiau 10 min. Ryškinimui naudojau valiklį “Kurmis”, kuris yra bveik grynas NaOH. Valiklio dėjau šaukstelį į stiklinę vandens.

Kažkas pavyko, bet netaip, kaip tikėjausi… Gal per daug ilgai šviečiau, gal bloga skaidrė, gal per stiprus ryškalas…

Po kiek laiko pabandžiau antrą kartą. Nepavyko vėl. Pabandžiau trečią kartą. Išėjo kažkas padoraus 🙂

Išanalizavau veiksmus ir padariau tokias išvadas:

Pirmą kartą darydamas per ilgai švitinau UV spinduliais (šviečiau 10 minučių). Taip pat, ryškindamas NaoH tirpale, per ilgai jame laikiau.

Antrą katą darydamas šviečiau 7,5 minutės. Viskas gal ir būtų pavykę, jei nebučiau naudojęs per didelės koncentracijos NaOH tirpalo. Per 30 sekundžių jis man išplovė visą plokštės fotorezistą, esantį viduryję…

Trečiąkart darydamas šviečiau 5,5 minutės. Ryškinimui naudojau dvigubai mažesnės koncentracijos NaOH tirpalą nei pirmą kartą.

Trečio bandymo rezultatas:

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *